فریاد یک زن

سکوت شاید بهترین فریاد باشد نمیدانم... کاش می دانستی زبانم در حسرت چه جمله های آتشینی به خاکستر نشسته است

فریاد یک زن

سکوت شاید بهترین فریاد باشد نمیدانم... کاش می دانستی زبانم در حسرت چه جمله های آتشینی به خاکستر نشسته است

مرغ همسایه غاز تر است

کمک های مجانی جمهوری اسلامی به برخی کشورها و متحدانش در حالی صورت می گیرد که برخی خبرگزاری ها تصاویری از تحصیل برخی دانش آموزان ایرانی در کپر ها و چادر های فاقد امکانات منتشر کرده اند

سالهاست که در باره کمک های مجانی مادی و امکاناتی از سوی ایران به برخی کشورها سوالاتی مطرح است . حکومت بعضا بیشتر این کمک ها را تائید کرده و در باره آنها اطلاع رسانی کرده است و در برخی موارد هم گفته که این کمک ها بیشتر معنوی بوده است.
با این حال در داخل ایران ، رسانه ها حق سوال و انتقاد در این خصوص را حسب دستورات شورای عالی امنیت ملی ندارند و هر رسانه ای که به این موارد اشاره ای بکند، تذکر می گیرد.


معاون اول احمدی نژاد در مراسم افتتاح نمایشگاه توانمندی های استان خوزستان در منطقه آزاد اروند وعده داد که ایران به زودی 3 هزار باب مدرسه در عراق خواهد ساخت.
وعده ساخت مسکن در عراق از دیگر وعده های مقامات دولتی است که تا حدی هم جامه عمل پوشیده است. رحیمی چند ماه قبل گفته بود ایران دو هزار باب خانه مسکونی در عراق خواهد ساخت.

حال این ای کاش بزرگ در ذهن ما نقش میبندد .

ای کاش ما نیز عراقی یا لبنانی یا سوری ویا هر جای دیگری غیر از ایران زندگی میکردیم تا از کمک های مجانی ایران برخوردار میشدیم .

حداقل اینجور نیازی نبود محرومیت آن هم در کشوری ثروتمند از نظر مخاذن زیر زمینی را تحمل کنیم وخون دل بخوریم وحرفی نزنیم

از قدیم گفته اند چراغی که به منزل رواست به مسجد حرام است حرام به خاطر این کمک های مجانی هرگز به بهشت نخواهی رفت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!